iPod tilbehør – HEX armbånd til iPod nano 6

HEX armbånd er lavet af silikone. Det kommer i otte uigennemsigtige farver og i klar (gennemsigtig). Andre farver er: sort, hvid, blå, orange, grøn, rød, grå og pink.

Det ser ud til at mange armbånd til nano udnytter klippet til at fastgøre iPod til remmen. Dette iPod tilbehør efterlader din iPod nano åben for at blive ridset og slog op. HEX Watch Band beskytter din nano ved at indramme det i et silikone cover. Silikone er fleksibel nok, at du nemt kan indsætte nano i huset.

Jeg ønskede det gennemskinnelige bandet fordi nano er fuldstændig indkapslet. Jeg fik den røde nano, og jeg ønskede den smukke farve for at vise igennem. Hvis jeg havde tænkt over at det er vanskeligt at fotografere en klar element, kunne jeg have valgt en anden farve. :) Vær opmærksom på, at der ikke er nogen skærmbeskyttelse med dette armband.

, ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

